تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول تعداد ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

مدارک مسکن ملی چیست؟

مدارک مسکن ملی چیست؟ مدیر کل برنامه ریزی مسکن وزارت راه، مدارک لازم برای واجدین شرایط پذیرفته شده در سامانه طرح ملی مسکن را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 09
کد خبر: ۳۵۴۷۴
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، اصلانی، مدیر کل برنامه ریزی مسکن وزارت راه ضمن تشریح مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه طرح ملی مسکن از امروز (۱۶ بهمن) گفت: هر زمان که افراد تایید شده از طریق پیامک وزارت راه، مبلغ ۳۰-۴۰ میلیون سپرده گذاری در بانک معرفی شده را انجام دهند،به عنوان متقاضی شناخته می شوند.

 

 

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
عباس زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
2
1
سللم این جانب جانباز ۱۰ درصد ۲۶ ماجعبه دارم ۵۱ سال سن دارم واکنون هیچ خانه وزمینی ندام خواهشمندم همکار لازم بکنید
عباس زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
2
0
سللم این جانب جانباز ۱۰ درصد ۲۶ ماجعبه دارم ۵۱ سال سن دارم واکنون هیچ خانه وزمینی ندام خواهشمندم همکار لازم بکنید
هومن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
2
سلام اگه مبلغ مورد نظر تو بانک نداشته باشی نمیشه... الان من 30 تومن دارم ولی واسه رهن خونه ای که اجاره کردم دادم... میتونم ثبت نام کنم یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
1
سلام.مارو که تایید نکردن وگفتن فرم ج شما قرمزه..در حالی که ستعلام کردیم اینطور نبود..واقعا براتون متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
سلام.مارو که تایید نکردن وگفتن فرم ج شما قرمزه..در حالی که ستعلام کردیم اینطور نبود..واقعا براتون متاسفم
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
0
مانتوانستیم ثبت نام کنیم وخانه هم نداریم ومستاجرهستیم الان چکارکنیم آیامیتوانیم ثبت نام کنیم..
متین صحنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
1
من ازاستان گلستان شهرستان اق قلا هستم مابه جایی که درسایت اشاره شده بودیعنی راه وشهرسازی گرگان رفتیم ولی به ماگفتند مال شما به ماربطی نداره به منطقه خودتان بروید درحالیکه درشهرمانه بنیادمسکنی هست نه راه وشهرسازی چکارکنیم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
0
واقعا شما از زندگی مردم خبر ندارین چطور پالایش شده منی که همه شرایط رو داشتم چرا حذف شدم تا کی باید مستجر باشیم فقط کاش سردار عزیزمون بهدجای این مسولان بی کفایت بود
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
واقعا شما از زندگی مردم خبر ندارین چطور پالایش شده منی که همه شرایط رو داشتم چرا حذف شدم تا کی باید مستجر باشیم فقط کاش سردار عزیزمون بهدجای این مسولان بی کفایت بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
1
اقا این چیه مسکن مسکن میدیم سه ماه سرکار بودیم بعدش گفتند یکی از حروف بای نمیدونم ج خ ه ع قرمزه میگم کی به من خونه دادین من که هیچ چیزی ندارم طرف کارمنده میخنده میگه هنوز به اسمت نزدیم
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
1
من ۳۰ سال درشهرموردتقاضاساکنم و متولد همین شهرم هستم اماسابقه بیمه ندارم وکاردولتی هم ندارم باید چه کار کنم و نمیتونم تشکیل پروندمو کامل کنم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ ها
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
شما اسنشاد محلی پر میکنی همسایه همکار امضا میکنن حل میشه به اداره مراجعه بکند فرمشو بگیرید
سلام.دستتون درد نکنه وممنونم.خدا خیرتون بده.
Finland
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
1
سلام.دستتون درد نکنه وممنونم.خدا خیرتون بده.بفرمایید ایاهنوز وقت برای فرهنگی بازنشسته بدون مسکن هست باید چه کرد.
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
سلام
واقعا دستتون درد نکنه، آخه انسانهای مومن من 26 ساله معلمم نه زمینی و نه خونه ای مستاجر هستم، چطور انتخاب کردید، پنج سر عائله دارم، خواهشا فکری بکنید. حجت قلانی از اصفهان
15 سال سکونت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
سلام ماکه هیچ پولی ب جز پول پیش خونه نداریم هیچ پس اندازی هم نداریم چطوری بایدثبت نام کنیم ؟الان ۲۰ساله مستاجرم دیگه کی قراره صاحبخونه بشم
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار